פריוויו למשחקי יום ראשון – דרבי באל איי ועוד 10 משחקים / עמיחי קטן

יריבות בעלת וותק

21:00 ברוקלין נטס (28- 34) – שיקגו בולס (21- 42):

ברוקלין ככל הנראה רואים את עצמם בעמדה שאינה ברת שינוי העונה, כלומר הדחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף, מה שגרם להם לבחור במפתיע לפטר את המאמן קני אטקינסון. בכל הנוגעי לסגל השחקנים, לאחר שקיירי גמר רשמית את העונה מי שהעלה הילוך הוא כריס לברט שהתכבד בהופעת 37 נקודות ברבע האחרון וההארכה נגד בוסטון ובטריפל-דאבל ראשון בקריירה נגד הספרס. הנטס עוד נאבקים עם אורלנדו על האפשרות להפסיד 4- 1 לטורונטו במקום לחטוף סוויפ ממילווקי, ואולי לברט יכול לעשות צעד קדימה לקראת העונה הבאה, אולי עם דוראנט וקיירי.

שיקגו כנראה לא יהיו השנה בפלייאוף, ולא רק בגלל מרחק 7 משחקים מאורלנדו שבמקום ה-8 במזרח. הצד החיובי בשיקגו בתקופה האחרונה הוא בעיקר קובי וויט שב-7 המשחקים הארחונים רושם 27.7 נקודות עם 3.9 ריבאונדים ואסיסטים וחטיפה באחוזי 90-50-45 ו-64.7% אפקטיבי. שיקגו ניצחו רק 2 מתוך אותם 7 משחקים, אבל אחרי 8 הפסדים רצופים גם זה שיפור.

המפתח של המשחק הזה הוא בין לברט ובין וויט, הגארדים האקספלוסיביים שנמצאים בכושר נפלא. מי מהם ישהיה עדיף יעניק לקבוצתו יתרון משמעותי.

רמת עניין של משחק: C – שתי הקבוצות יודעות איפה הן יהיו בסוף העונה וכבר חושבות הלאה. אצל שתיהן יש שאלות מעניינות.

הימור: הנטס טובים יותר ועוד נאבקים על מיקום בפלייאוף. ברוקלין ב-11.

21:30 מינסוטה טימברוולבס (19- 43) – ניו-אורלינס פליקנס (27- 36):

דיאנג'ו ראסל ומאליק ביזלי נותנים מספרים יפים מאז שנחתו במינסוטה הקרה, אבל הפציעה של טאונס מונעת מזה להפוך לניצחונות. עיקר השדרוג נצא אצל ביזלי שקפץ מ-7.9 נקודות העונה במדי דנבר ללא פחות מ-22 נקודות למשחק ב-12 משחקים עד כה במדי מינסוטה. יש למינסוטנה סיבות לקוות שעכשיו דברים ילכו טוב יותר, אבל השלב הראשון הוא כמובן לחכות לטאונס שייעדר לפחות עוד שבועיים.

הפליקנס ממשיכים להיחשב פייבוריטים במירוץ למקום ה-8 במערב על ידי אנשי המתמטיקה, אבל בינתיים הפער מממפיס שנמצאת שם נשמר, וכך גם היתרון של מוראנט על זאיון וויליאמסון שמוכיח לצד יכולת נפלאה בתחומים מסוימים גם חוסר ידע כמעט מוחלט בתחומים אחרים שעל הפרקט. כל זה לא מונע מהשקנאים להרגיש שהעתיד שלהם נראה ורוד, גם אם העונה הם לא יהיו אלה שיזכו בכרטיס הנכסף לביקור פלייאוף בסטייפלס סנטר.

המפתח של המשחק הזה הו ההתמודדות של מינסוטה עם זאיון וויליאמסון. אנחנו מתחילים לראות הגנות שלומדות את זאיון ומצליחות להקשות עליו, אבל קשה לראות את ההגנה של מינסוטה עושה את זה.

רמת עניין של משחק: B- – הפליקנס עדיין בשיא המאבק על הפלייאוף.

הימור: שתי הקבוצות רעות מאוד בהגנה. שתיהן גם טובות בהתקפה חוץ ממינסוטה. ניו-אורלינס ב-16.

21:30 לוס אנג'לס קליפרס (43- 19) – לוס אנג'לס לייקרס (48- 13):

הקליפרס מנצלים ירידת מתח של דנבר וכושר טוב שלהם כדי להשיג 6 ניצחנות רצופים ולהתמקם במקום ה-2 במערב. נציין בדרך אגב שגם ב-3 העונות הבריאות הקודמות של קוואי קבוצתו סיימה במקום ה-2, אבל זה נתון חסר משמעות. הקליפרס מתחילים להרגיש בטוחים מול כל הכב שיעלה מולם, כאשר הסמול-בול של יסוטון למשל ניגף על ידי סמול-בול טוב יותר של הקליפרס. מעניין יהיה לראות איך יחלקו הקליפרס את המשימות ההגנתיות שלהם בין קוואי, ג'ורג', בברלי ומוריס, אולי גם כהכנה לקבלת ההחלטות של דוק ריברס בפלייאוף.

בצד ההתקפי הקליפרס לקחו את רג'י ג'קסון כרכז, והוא משתלב שם לא רע עם 6.4 אסיסטים פר 36 דקות בקבוצה שלא מרבה לפעול בתחום. מרקוס מוריס משתלב במערכת שכבר רגילה לעבוד עבור שקנים מסוגו, וקוואי משיג 26.9 נקודות למשחק בסוג של נונשלנטיות ולוקח על עצמו את העסק באופן ברור יותר כשצריך. לו וויליאמס והארל ממשיכים בשלהם מהספסל והאווירה אצל הקליפרס בהחלט טובה לקראת הפלייאוף, בתקווה שכולם יישארו בריאים.

הלייקרס קרובים להבטחת המקום הראשון במערב, במיוחד לאור הניצחון על מילווקי, המנוחות והפציעות של הקליפרס וההפסדים האחרונים של דנבר. הניצחון על מילווקי חשוב עבור הלייקרס גם כמענה ליכולת ההתמודדות עם קונטנדריות, כאשר זה הניצחון הראשון עבורם על הבאקס/הקליפרס אחרי 3 הפסדים קודמים. יש עוד משחק בין 2 הקבוצות האלה ב-9/4, ושני הפסדים יכניסו את הלייקרס לחרדות לקראת סדרה אפשרית נגד "אדם לא בריא" וחבר מרעיו.

כאב הראש העיקרי של פרנק ווגל כרגע הוא המצב הבריאותי של דיוויס ולברון שסוחבים שניהם פציעות קלות לאורך חלקים נכבדים מהעונה. עד כה הלייקרס מצליחים להתמודד מצוין עם הנושא הזה, אבל לא ניתן לשלוש אפשרות שהעומס הזה יכריע אותם בפלייאוף. אנחנו רואים שיפור מסוים ביכולת ש שחקני המשנה, וגם החתמה של דיון וויטרס שיודע לשחק כדורסל, אבל לא ברור האם זה מספיק לשלבים המכריעים של העונה, ואנחנו כבר מתקרבים.

המפתח העיקרי של המשחק הזה הוא בין ההתקפה של הלייקרס, כלומר לברון ודיוויס, ובין ההגנה של הקליפרס, שיש לה לפחות על הנייר את כמות הכלים ההגנתיים הגבוהה בליגה, וייתכן מאוד שיוכלו להגביל את הכלים של הלייקרס.

רמת עניין של משחק: A+ – סומן ביומן כבר מזמן/לברון נגד "נוט הלת'י מן"/עם רכש חדש כמובן/לשתי הקבוצות בו בזמן.

הימור: התלבטתי בעניין ושאלתי בעצתו של אוהד לייקרס שאמר לי אמש "אחרי אתמול ברור שהלייקרס", אז אי הולך עם זה. הלייקרס ב-5.

00:00 בוסטון סלטיקס (42- 20) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (39- 24):

טייטום תפס אש מאז האולסטאר, ואפילו גם קצת קודם, והוביל את בוסטון בזמן הפציעה של קמבה. עכשיו קמבה אחרי, אבל היווארד ובראון נפצעו, וגם טייטום נעדר מעט, ובוסטון איבדו קצת גובה. המקום ה-3 מתחיל להיראות בטוח עבור הקבוצה ממסצ'וסטס מ-2 הכיוונים, ועכשיו השאלה היא בעיקר אם אינדיאנה או פילי יבקרו בגארדן בסיבוב הראשון.

אוקלהומה רחוקים מאוד מנעילת קרב על מקום, מלבד עצם המקום בפלייאוף שנראה די מובטח. המקום ה-4 במערב במרחק נגיעה מצד אחד, אבל כך גם ה-7 מהצד השני. הרכב 3 הרכזים של אוקלהומה, יחד עם גאלו ואדאמס, הוא עדיין הטוב ביותר בליגה, וגם מצב הרוח של האוהדים הוא כנראה בצמרת העליונה, כפי שנראה שילוב של קבוצה שעולה על כל הציפיות יחד עם הרבה בחירות דראפט טובו להמשך.

המפתח של המשחק הזה הוא בהגנה על הפורוורדים של בוסטון. לכאורה, אין לאוקלהומה כלים מספיק טובים נגד זה, אבל כבר ראינו אותם מפתיעים.

רמת עניין של משחק: B+ – קרב בין 2 קבוצות פלייאוף שנראות טוב.

הימור: במצבים כאלה קודם כל ביתיות. בוסטון ב-6.

00:00 פיניקס סאנס (25- 38) – מילווקי באקס (53- 10):

ארון ביינס, האיש שפצע את סטף קרי, חגג את החזרה של סטף למגרשים עם 37 נקודות עם 9/14 מחוץ לקשת והוביל את פיניקס לניצחון שמסייע לממפיס במירוץ לפלייאוף. זה עדיין לא רשמי, אבל הסאנס יצאו מהמירוץ הזה, בעיקר בתחושה טובה על עצם ההגעה לשלב הזה של העונה עם סיכוי. עכשיו יתמקדו בשאלות הרגילות של הדראפט וכו'.

מילווקי חטפו מהלומה לתואר "הקבצה הטובה בליגה" עם ההפסד ללייקרס, וייתכן שהם מתחילים להיזכר בסוויפ העונתי שהם חטפו מפיניקס בעונה שעברה. יחד עם פציעה של יאניס ובדיקת MRI עבורו, נראה שאולי הבאקס עכשיו פגיעים מהרגיל.

המפתח של המשחק הוא מידלטון ובלדסו שיצטרכו לספק הרבה כדי למלא את החסר בהיעדרותו (ככל הנראה) של יאניס.

רמת עניין של משחק: C+ – יש סיכוי לראות 2 הפסדים רצופים של הבאקס ואולי פיניקס יכולים לשמור על סיכוי תיאורטי במירוץ הפלייאוף.

הימור: נפתיע. פיניקס ב-12.

1:00 וושינגטון וויזארדס (23- 39) – מיאמי היט (40- 23):

וושינגטון הם היחידים במזרח שעוד מסוגלים לתת מאבק עם ברוקלין ואורלנדו על 2 הכרטיסים האחרונים לפלייאוף, ויחד עם חוסר ההבחירה בבראדלי ביל לאולסטאר, ראינו התעוררות של כוכב הוויזארדס שהעלה הילוך ביכולתו. זה מספיק לוושינגטון כדי להיות מרחק רצף ניצחונות או שניים מהמקום לפלייאוף, אבל כרגע הפער נשמר.

קבוצה שכן תהיה בפלייאוף ככל הנראה היא מיאמי, אבל שם השאלות הן בכל מה שנוגע לביתיות. מיאמי היא אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה יחד עם אחת מקבוצות החוץ הגרועות בליגה. הפעם הם בחוץ. למרות כושר הקליעה הנפלא של דאנקן רובינסון שעבר כבר את טים דאנקן ודיוויד רוביסון בכמות השלשות בקריירה (תודה לרועי על הנתון).

המפתח של המשחק הזה הוא בעיקר ההגנה של ההיט, ובאטלר בפרט, על בראדלי ביל. לוויזארדס אין מספיק כוח אש בלי ביל.

רמת עניין של משחק: C+ – למרות המרחק הקטן יחסית לכאורה, קשה למצוא מי שיהמר על קבוצת עיר הבירה שתשיג את המקום לפלייאוף, כך שמדובר במשחק של קבוצת פלייאוף נגד קבוצת "לא פלייאוף".

הימור: משחק חוץ להיט/זה לא להיט/זה לא ממש קליט/יאמר כל אוהד מיאמי היט. וושינגטון ב-9.

1:00 דאלאס מאבריקס (39- 25) – אינדיאנה פייסרס (38- 25):

לדאלאס יש 2 כוכבים. נשמע לכאורה ברור עבור קבוצה שיש לה את לוקה דונצ'יץ' ואת פורזינגיס, אבל בפתיחת העונה זה לא היה ככה ולוקה סחב כמעט לבד את דאלאס. לאחרונה משהו השתחרר אל החד-קרן והוא נראה נפלא בשני צידי המגרש, כאשר מאז ראשית פברואר עומדות לזכותו 27.1 נקודות למשחק, 10.9 קרשים, 2.5 אסיסטים, 2.7 חסימות וחטיפה ב-40% מחוץ לקשת (על 9.6 זריקות למשחק) ו-59% אפקטיבי, וכל זה בתקופה פחות טובה של לוקה שהיה פצוע ברוב התקופה הנתונה, וגם מתי שהיה בריא קלע פחות למשחק ובאחוזים פחות טובים.

החזרה של אולאדיפו מהפציעה הארוכה\הייתה תירוץ לא רע ל-6 הפסדים רצופים, ומאז באמת הפייסרס 7 מתוך ה-9 הבאים וחזרו למקום ה-5 במזרח. גם המקום ה-4 די קרוב, והביתיות שם יכולה להיות מאוד משמעותית עבור הקבוצה שכבר 4 שנים רצוף הודחה בסיבוב הראשון (פעמיים במשחק 7 ופעמיים בסוויפ). לאמב היה דווקא טוב עבורם עד שגמר את העונה וגם וורן וברוגדון סובלים מאי אלו פציעות, כך שעיקר הנטל נופל על האולסטאר סאבוניס.

המפתח של המשחק הזה הוא פורזינגיס נגד סאבוניס. שניהם התחילו את העונה ב-4 והתברר להם שהם טובים יותר בעמדה מספר 5. לשניהם יש גם חכמת משחק ברמה גבוהה ומאמנים חכמים, כך שיהיה מעניין לראות את דרכי ההתמודדות.

רמת עניין של משחק: B+ – יש לנו כאן את פורזינגיס בכושר נפלא, את לוקה שמקומו בחמישיית העונה כמעט מובטח, את סאבוניס האולסטאר, ובעיקר שתי קבוצות שצריכות כל ניצחון עבור מיקום טוב יותר לקראת הפלייאוף.

הימור: ביתיות וחד-קרן. דאלאס ב-7.

1:00 יוסטון רוקטס (39- 23) – אורלנדו מג'יק (28- 35):

יוסטון מגיעים לערב השני של בק-טו-בק אחרי הפסד חוץ לשארלוט והפעם הם יצטרכו להתמודד עם קבוצת פלייאוף. ווסטברוק קיבל מנוחה מהמשחק בצפון קרוליינה ויוסטון התקשו מאוד התקפית בלעדיו. ניסוי הסמול-בול נראה די מוצלח עד כה, אבל לדעתי יריבות שיכניו ת עצמן לסדרת פלייאוף שלמה נגד יוסטון יחגגו בצבע, וההפסד לקליפרס הראה שיש גם הרבכי סמול-בול לא פחות טובים ממה שיוסטון מסוגלת לייצר.

אולרנדו ממשיכים להיאבק עם ברוקלין על הזכות לפגוש את האלופה ולא את ה-MVP בפלייאוף. גם הפציעה של אייזק שמעניקה לגורדון יותר דקות בכלל ובעמדה 4 העדיפה עליו בפרט לא סייעה למעמדו באורלנדו יותר מדי, והו המועמד הבכיר לטרייד ברגע שאורלנדו ינסו לעשות שינוי. ווצ'ביץ' אמנם לא מתאים לטיים-ליין של רוב הסגל, אבל הוא עדיין ברמה כמעטשל אולסטאר וסוחב את המג'יק לפלייאוף, כך שלא ימהרו שם לוותר עליו כנראה.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנה על ווצ'ביץ'. יוסטו ישחקו סמול-בול כמובן, והשחקן המוביל של אורלנדו הוא סנטר. התנגשות חזיתית מעניינת.

רמת עניין של משחק: B- – מפגש בין 2 קבוצות פלייאוף שמשחקות בסגנונות די הפוכים ויש להן כלים הגנתיים להתמודד אחת עם השנייה, לפחות על הנייר.

הימור: טילים יעופו על ממלכת דיסני. יוסטון ב-18.

1:30 קליבלנד קאבלירס (18- 45) – סאן אנטוניו ספרס (26- 35):

עבור קליבלנד מדובר במשחק האחרון ברת\צף של 5 משחקי בית, כאשר רק הקודם שבהם, אמש נגד דנבר, הסתיים בניצחון ביתי. מדובר גם במשחק בית מספר 7 מבין 8 האחרונים של קליבלנד, ומאזן 3- 4 בתקופה הנתונה הוא ודאי טוב יותר מהמאזן העונתי של הקאבס. הצעירים, ובראשם סקסטון, מפגינים שיפור בשלב הזה של העונה, אבל כצפוי אנשים לא מתעניינים בזה. אולי 2 הניצחונות הרצופים של גולדן סטייט יגרמו לקליבלנד לרצות לנצח.

קשה לקבל תשובה ברורה לשאלה האם הספרס ויתרו כבר על מאבק הפלייאוף, או שיש עוד טעם לנסות. פער של 4.5 משחקים מהמקום הנכסף הוא די גדול, אבל מחיק, בטח עם הלו"ז הקשה של ממפיס, וכעת הספרס צריכים לבחור בין מאבק אחרון, שכנראה יסתיים בכישלון, אבל יש לו סיכוי קטן, ובין מעבר למאבק על דני אבדיה בדראפט הקרוב.

המפתח של המשחק הזה הוא הגארדים הצעירים של 2 הקבוצות, בועיקר סקסטון וגארלנד נגד וויט ומארי. הצד של קליבלנד התקפי יותר, אבל זה של הספרס כנראה טוב יותר בשקלול של 2 הצדדים.

רמת עניין של משחק: C – לספרס לכאורה יש עדיין על מה לשחק. לקליבלנד כבר אין.

הימור: קליבלנד עם 2 ניצחונות רצופים נשמע לי קשה מדי. סן אנטוניו ב-7.

1:30 ניו-יורק ניקס (19- 44) – דטרויט פיסטונס (20- 44):

לרוקי בארט היה בשבוע שעבר משחק של 8/10 מהשדה ו-3/4 מחוץ לקשת, מה שגורם לאחוזים שלו במבט של שבוע-שבועיים אחורה להיראות טוב יחסית, אבל מדובר רק במשחק אחד טוב שמשפיע על כל הסטטיסטיקה, אז קחו את זה בעירבון מוגבל. מייק מילר מוביל את הניקס למאזן של 15- 26 בתקופתו כמאמן. במזרח אחוז כזה היה מקנה לו מאבק צמוד עם וושינגטון על המקום ה-9 במזרח. אין לי מסקנה ברורה מהעניין הזה, חוץ מזה שפיזדייל פתח את העונה ממש לא טוב.

דטרויט עוד היו בפלייוף בעונה שעברה וסומנו בתחילת העונה כקבוצה שאמורה להישאר בפלייאוף. מאז הרבה מים זרמו בכנרת ובגעטון וכך דראמונד מצא עצמו מחוץ לדטרויט עבור לחם ונזיד עדשים. היום יש להם הזדמנות להפסיד לניקס ולרדת למקום ה-13 במזרח, מה שיוכל לסייע להם לקבל בחירה בטופ 6, לראשונה מאז דארקו מיליצ'יץ'. הם לא יתנגדו להשכיח את זה ההחיסטוריה ככל שניתן.

המפתח של המשחק הזה הוא השחקן הבולט של הפיסטונס בתקופה האחרונה, כירסטיאן ווד. האיש עליו נאמר "יש לו גם שם של נגר" דווקא מוכיח שהוא לא נגר, כאשר הוא רושם 13 משחקים רצופים בדאבל-פיגרס וממוצע של 20.1 נקודות עם 9.2 ריבאונדים וחסימה למשחק באותה תקופה, כל זה ב-43.1% לשלוש ו-60.1% אפקטיבי. דטרויט ניצחו רק 3 מ-19 המשחקים האחרונים ו-1 מ-11 האחרונים, ושיפור העמדות לדראפט, יחד עם השיפור של ווד, נותנים אולי סיבות בודדות לאופטימיותל בדטרויט.

המפתח של המשחק הזה הוא כריסטיאן ווד והיכולת של ההגנה הלא רעה במפתיע של הניקס להתמודד איתו. יש לניקס שומרים ראויים בעמדות האלה שיכולים למנוע מהשחקן היחיד של דטרויט שיודע "טו פול דה בול אין דה סל" לעשות את זה.

רמת עניין של משחק: D- – פשוט לא מעניין. יש משחקים אחרים. אני בספק אם יש טעם גם לבדוק את התוצאה.

הימור: הניקס דווקא לא כל כך רעים מאז שמייק מילר המאמן. הניקס ב-15.

3:00 סקרמנטו קינגס (28- 35) – טורונטו ראפטורס (44- 18):

אמרנו מקודם על דטרויט שניצחו רק 3 מ-19 המשחקים האחרונים שלהם, אז סקרמנטו יכולים להראות בגאווה מסוימת מאזן של 13- 6 בתקופה דומה, כולל 7- 2 מאז האולסטאר. המרחק מהפלייאוף הצטמצם ל-3.5 משחקים בלבד, והקבוצה בעלת הרצף הארוך ביותר בליגה מחוצה לו תעשה הכל כדי להיכנס לשם, או לפחות להיות כמה שיותר קרובה כדי להחזיר את האופטימיות. פוקס הוא זה שמוביל את הדרך עם 7 משחקי 20 נקודות רצופים, והצוות המסייע מתחלף, כאשר הילד, בוגנוביץ' ובארנס עושים תורות בעמדת הצלע מספר 2.

טורונטו הצליחו שוב להרוס חגיגות של גולדן סטייט, כאשר הביקור הראשון שלהם בסן פרנסיסקו על המים מאז האליפות החל בחגיגות החזרה של סטף מהפציעה והסתיים בניצחון של הקנדים והיעדרות של סטף מהמשחק הבא בגלל שפעת (הרופאים מבטיחים שזה לא קשור לקורונה). האלופה המכהנת ממשיכה להוכיח שאסור לזלזל בה לקראת המאבק הבא. נדמה לי גם שאם הראפטורס מחתימים את איבקה וגאסול על חוזים נמוכים (בהחלט ייתכן) יהיה להם מקום לתת חוזה של 20+ מיליון, מה שיכול להביא להם את הכוכב שאולי חסר.

המפתח של המשחק הזה הוא פוקס מול לאורי. שי רכזים שאוהבים לשלוט בקצב המשחק ומי מהם שיעשה זאת יעניק יתרון משמעותי לקבוצתו.

רמת עניין של משחק: B- – לשתי הקבוצות יש על מה לשחק ושתיהן בכושר טוב.

הימור: הקבוצה שהכי הרבה זמן לא הייתה בפלייאוף נגד הקבוצה שסיימה את חלקה בפלייאוף לפני הכי מעט זמן. טורונטו ב-13.

ולסיום – החידה השבועית. לאורך ההיסטוריה של הליגה היו 2 מקרים שבהם אותה קבוצה הדיחה גם את הלייקרס וגם את הקליפרס בפייאוף של אותה עונה. מי היו הקבוצות שעשו את זה, באיזה עונה, ואיך הסתיים הפלייאוף של אותן מנצחות?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
294 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
צ'יקו
Admin
8 במרץ 2020 13:24

תודה חיים! ערב מלא משחקים מעולים!
לגבי החידה – הג'אז של 96 שהפסידו לג'ורדן. השנייה היא הסאנס 06 של נאש שהפסידו בגמר מערב לדאלאס שהפסידה למיאמי של וויד ושאק

yaniv
yaniv
8 במרץ 2020 13:38

תודה חיים.
אני צופה ניצחון לקליפרס שגם נמצאים בכושר טוב וגם משחקים מול הלייקרס זאת אומרת כולם יבואו מפוקסים,חדים ולא ישאירו הרבה סיכוי ללייקרס.
שחקן המפתח להוא בברלי שיכולת טובה שלו זה האקסטרא שהקליפרס בדיוק צריכים ובמשחק הקודם של הקבוצות הוא היה מעולה.

שחר אלוני
שחר אלוני
8 במרץ 2020 14:04

תודה על הסיקור
הלייקרס יגיעו עייפים והקליפרס ינצחו
המשחק המסקרן יהיה באפריל, וכמובן המפגש האפשרי בפלייאוף, שיכול להיות סדרת האליפות לאחת מהן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא הבנתי מה יהיה מסקרן באפריל ופחות מסקרן עכשיו? להיפך באפריל קאווי יהיה שינה עמוקה לפני הפלייאוף וכל המקומות יהיו מובטחים וסגורים, העניין יהיה אפסי ככל הנראה.
מה אתה מפחד מה הקליפרס לא שיחקו מול יוסטון משחק קשה? גם הם עייפים באותה מידה.
הרי הלייקרס נלחמו כמו גיים 7 ב-2 המשחקים הקודמים ועשיו אחרי הנצחון על הבאקס הבטחון של השיקצה בשמיים…
לא יפה להכין תירוצים ישר.
אני אומר לך הקליפרס היום יקלו על השיקצה את הלחץ והדאבל טים הם שומרים לפלייאוף ועוד כל מיני טריקים מהשרוול. היום הם ישחקו בדומה לגיים 2 העונה.
יהיה מעניין וצמוד ומאמין שקאווי יבער את השיקוץ מקרבנו, זה הצפי לפחות אצלי 🙂

יצרן טיטולים מדופלם
יצרן טיטולים מדופלם
8 במרץ 2020 17:11

yaaaaa baby,kishta shiksa

סתם מישהו
סתם מישהו
8 במרץ 2020 14:39

כל עוד באטלר ישמור כמו שהוא יודע לשמור עם עזרה של אדבאיו, מיאמי תתסכל את ביל.
חוץ מביל אין לוושינגטון הרבה מה להציע

איצקו
איצקו
8 במרץ 2020 15:18

משחק אש שהמסקנות ממנו יהיו ככה
אם לייקרס מנצחים אז זה כי הקליפרס מרדימים אותם ושומרים את הכוח למדתי שחשוב באמת וגם שזה רק משחק עונה רגילה ואין להתייחס איליו כי קוואי שומר כוחות לפלייאוף וכל מיני תירוצים להקטין את ניצחון הלייקרס
אם הקליפרס מנצחים אז הם מוכתרים לאלופים ולברון גמר את הסוס ולא שווה אפילו להיות שחקן פותח והלייקרס קבוצה גמורה ואין להם כלום חוץ מאנטוני דייויס והוויכוח על הmvp צריך להיות בין יאניס לפטריק בברלי וכל מיני שיט כאלה
בהצלחה ללייקרס

yaniv
yaniv
8 במרץ 2020 15:25
Reply to  איצקו

הלייקרס חייבים לנצח כי אחרת הקליפרס יישבו להם חזק על הראש לאורך כל סדרת הפליאוף.
מה שכן אתה צודק בקטע הזה שאם הקליפרס מנצחים אז זאת חתיכת הצהרה שלהם שהנה הם בדיוק מתחברים,ניצחון 7 רצוף והלייקרס כבר הפסידו להם 3 פעמיים.
אם הם מפסידים אז חכו בפליאוף תראו את הקליפרס האמיתיים.
אם אתה שואל אותי בתור אוהד לייקרס אני משקשק מהקליפרס,אני פשוט מתקשה להאמין בהנחה שהם בריאים שחמישיית הגנה מטורפת כמו שיש להם יכולה להפסיד סדרה של הטוב מ7,הלוואי ואתבדה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  איצקו

בלי קשר 2 הקבוצות יתאמצו מאד אבל עונה סדירה זה לא פלייאוף. בפלייאוף יש היערכות אינטנסיביות וטריקים נוספים ברמה אחרת.
אז לא משנה מי ינצח זה באמת עונה סדירה ולא פלייאוף.
בפלייאוף כולם ישחקו 40 דק ומעלה בסידרה כזאת…
אז חכה לפלייאוף בסבלנות ותסבול את שארית הגארבג שנותר לסיום העונה ועד שיש משחק טוב תהנה ממנו. מניח שאתה מייחל לנצחון השיקצה, אני מייחל לרמיסתו..
בכל אופן יהיה מהנה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
8 במרץ 2020 17:08
Reply to  איצקו

לא שזה אישי נגדך איצקו, כמובן, אבל באחרונה השתלט על האתר הנארטיב של 'מסכן לברון הקטן, כולם פה נגדו ולא אוהבים אותו'.
מותר לאנשים לא להיות ממעריציו, גם לאלה כמוני שחושבים שהוא שחקן ענק. בכל מקרה, כמות כפיות הכסף שהוא זכה להן בתקופת היותו שחקן כדורסל (לא מתכוון לחיים האישים), היו יכולים להספיק לשש ליגות באפריקה. בכל מה שקשור לכדורסל, אהדה, תקשורת מפרגנת וחיים קלים, לברון הוא הגבר הלבן הפריבילגי הגדול בהיסטוריה.
וכן, הוא שחקן מצויין

ovadia
ovadia
9 במרץ 2020 6:03

אתם שונאים אותו כי אתם אנשים שלא יודעים לפרגן וקנאים שאוהבים למצוא מה לא טוב חאלס נמאס אפילו את ערפאת לא שנאו ככה ואין לי כוח להסביר למה אתם סתם שונאים אותו כי זה לא יעזור מה זה אשמתו שמסקרים אותו כאילו הוא נשיא ארצות הברית ועוד משהו מה שאומרים שלברון אכל מכפית של זהב זה לא נכון לברון קרע את עצמו כדי להיות מה שהוא היום הוא הגיע לגמר 2018 עם שחקנים שעם תוציא את קיוין לאב אני לא יודע עם הם עושים פליאוף במערב ולגבי מה ששונאים אותו על זה שהוא עבר למיאמי וחבר לוייד ובוש אי אפשר לקחת אליפות לבד גם עם תהיה חייזר כל שחקן טוב רוצה לשחק עם שחקנים טובים ברמתו זה נורמלי לחלוטין.

מנחם לס
Admin
8 במרץ 2020 16:36

דרבי ל.א בשעה מאד נוחה לישראלים. נאטה מי ישחק מהשחקנים החדשים

וניל טרופי
וניל טרופי
8 במרץ 2020 16:58

המשחקים היום הם קרב ישר מזרח מערב, בין קבוצות פלייאוף (קינגס כמעט) בוסטון אוק טורונטו מחיבים ציון גבוה יותר. המיקומחם במזרח לא סגורים עדיין.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
8 במרץ 2020 17:08

אחלה ערב, ושעות מצויינות, תודה על הפריוויו המשמח הזה

איצקו
איצקו
8 במרץ 2020 17:19

אני ממש לא נגד ההלך רוח באתר זה דווקא משעשע אותי כי באותה מידה שמטנפים על לברון אני מטנף על שחקנים שאני לא אוהב. אני יותר מדבר על התקשורת שהיא בחיים לא יכולה לתת פרשנות נורמלית אחרי ניצחונות או הפסדים של לברון. בסוף אנחנו אוהדים שאוהבים את המשחק וחלק מזה זה ההתנהגות הזו של טינופים/האדרה של שחקן זה או אחר אבל התקשורת שאמורה לספק פרשנות והסבר שהוא כדורסל נטו לא עושה אתזה(פה באתר לפעמים עולים פוסטים נפלאים של כדורסל נטו ואז התגובות הם כדורסל נטו וזה מדהים).
חוצמיזה שאי אפשר להתכחש לזה שרוב המגיבים באתר הם לא בדיוק חובבים שלו ולפעמים מגזימים עם השליליות במשחק שלו.לדוגמא את המשפט האחרון שאתה כתבת הם לא יכתבו אבל זה ממש ממש לא מפריע לי. ישלי דאגות גדולות יותר בחיים ממה חושבין על לברון

איצקו
איצקו
8 במרץ 2020 17:20
Reply to  איצקו

היה אמור להיות על תגובה 5.3

האווי לאסוף
האווי לאסוף
8 במרץ 2020 18:28
Reply to  איצקו

דווקא לדעתי התקשורת היא מי שחיבקה את לברון מההתחלה, מהרגע שהוא סומן כעתיד של הליגה. מespn ועד וואלה וערוץ חמש, לברון הוא כמו מסי, מאותרג על ידי התקשורת, בלי קשר לכלום

איצקו
איצקו
8 במרץ 2020 18:53

זה היה פעם
היום ההרגשה שלי אחרת יש את כתבי החצר שלו אבל גם מי שמפרגן לו קוטל אותו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה חיים, אחלה פריוויו לערב מצוין.
.
מצאתי את עצמי תוהה מה סיכויינו מול קליבלנד בבק-טו-בק שלהם. תחושה מבלבלת. עונה מבלבלת. תקופה חסרת וודאות באופן כללי.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

בינינו, מה זה לנצח את דנבר?
כל קבוצה גרועה, קבוצה איומה וחמש כסאות עם ג'רזי זהה יכולה לנצח את דנבר. זה הגדולות שצריכות לשקשק מהנאגטס.

Berch
Berch
8 במרץ 2020 19:39

משחקים פצצה בשעות נוחות
במיוחד הדרבי של קריית מלאכי
🙂

חגי "התותח" ניסני
Editor
8 במרץ 2020 19:57

תודה רבה חיים לילה עמוס ומעניין
.
טורנטו תתקשה להביא עוד כוכב אם היא מעוניינת לשמור על חלקים חשובים בסגל שלה. ואן-פליט מסיים חוזה הקיץ ומן הסתם יהיו לו הצעות גבוהות מאוד במיוחד שהשוק יבש. נורמן פאוול מסיים חוזה בשנה הבאה ואז יש לו אופציית שחקן על סכום של בערך 10 מליון ומן הסתם הוא יצא מהחוזה הזה כשגם לו יהיו הצעות טובות בהרבה. יהיה להם לא פשוט להביא חיזוק נוסף בשנים הקרובות

ברוך רובין
ברוך רובין
8 במרץ 2020 20:34

אני במקום טורנטו מוותר על ואן פליט אני לא מאמין שהוא מסוגל להצליח ככה בקבוצה אחרת והוא הראה הרבה יותר טוב ממה שהוא נראה, טורנטו כנראה תשאיר אותו אחרי זה הייתה מטרידה אותו בחלון הנוכחי , בכל מקרה קוטנטדרית לא תהיה שם יותר ללא איזה סופרסטאר שיגיע (והשנה אין)

חגי "התותח" ניסני
Editor
8 במרץ 2020 21:00

לדעתי טורנטו רואים בו את הרכז המוביל שלהם ליום שאחרי לאורי.

FAN
FAN
8 במרץ 2020 20:57

תודה רבה!!! עוד משחק מרתק בפתח.
שכחת להזכיר את הפרט החשוב מכל- האחים מוריס שהגיעו בתקופה האחרונה כל אחד לקבוצה אחרת של LA וייפגשו היום למאצ'אפ אימתני 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ירושלים במטווח שלשות. בראון ומאק לוהטים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמרה דומה לקורונה מה זה התסרוקת הזאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ים הורידו 39 נק עם 9 מ10 מה3 ברבע ה1

אור
אור
8 במרץ 2020 21:35

במילותיו של שימון, השיקצה מנגב היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

היום מבערים השיקוץ מקרבנו לכבוד פורים מכים במן הרשע מאקרון

רותם אלרן
Editor
8 במרץ 2020 21:46

מוריס חתיכת חור שחור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה איירבול יפה של דיוויס מה3…לך תבין..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ככה דיוויס בצבע אתה בלתי עציר שם מה אתה משליך שלשות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון ישר בוכה לשופטים מפעיל לחץ על עבדיו הנאמנים

המשגיח
Admin
8 במרץ 2020 21:49

הקליפרס פשוט חזקה

המשגיח
Admin
8 במרץ 2020 21:50

מה שמעניין אבל הוא שתמיד במשחקי בית של הקליפרס יש לא מעט אוהדי לייקרס. יהיה להם נחמד בפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס חיה רעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בושה הטכנית לבראדלי מה קרה על מבט?? Wtf כמה מבטים לברון ויאניס נעצו?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:01

1+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איזה באמפ לברון הכניס לגורג ושרקו אנד וואן 😂😂😂😂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:02

2+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקות אוויר איש לא נגע בגורג מסכן מגי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:03

3+

רותם אלרן
Editor
8 במרץ 2020 22:01

מרכוס מוריס מזיק לקליפרס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:03

נההה, המשחק בידודים שלהם מזיק להם כרגע.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:10

קליפרס הכל אחד על אחד

חגי "התותח" ניסני
Editor
8 במרץ 2020 22:13

היעדר של רכז בולט ברבע הזה אצל הקליפרס. אין מי שיניע את היתרון שקוואי מייצר על השומר שלו ויכול להפוך אותו לזריקה מאוד טובה עבור שחקן אחר – שנשאר פתוח. אותו הדבר אין מי שימצא את קוואי במקומות שקצת יותר נוחים לו ויעלו את הסיכויים של הזריקות שלו. אז נכון שקוואי פתח את המשחק נהדר אבל אלו זריקות די קשות שהוא לוקח. אם למלווקי אין תכנית ב' אז זה נראה שגם לקליפרס אין כל כך תכנית ב'.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:13

על מה דוק מקבל משכורת? גם אני יכולתי לעמוד על הקווים ולארגן התקפה כזו.
פשוט כל פעם לצעוק: "ג'ורג' / קוואי / הארל / מוריס / לו עכשיו תורך!"
סדרן בידודים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו זה המשחק שלהם ונעילה בהגנה מה חשבת יעשו?

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 22:21

זה לא ברט בראון שעושה מושן אופנס שכולם נוגעים בכדור וזורקים לסל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה פרסומת של השיקצה לנייק שכולו ליקוק ל ad 😂😂

צ'יקו
Admin
8 במרץ 2020 22:15

איזה יופי של משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רגי גקסון 😂😂😂

מנחם לס
Admin
8 במרץ 2020 22:15

אני כאן

מנחם לס
Admin
8 במרץ 2020 22:16

רג'י ג'קסון נולד באיטליה וישנה לו אזרחות איטלקית. למה הוא לא בנבחרת?

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 22:19
Reply to  מנחם לס

רק בגלל שהוא נולד באיטליה לא אומר שיש לו אזרחות איטלקית, החוק בארה"ב הוא לא אותו דבר בכל העולם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שמירה מביכה על הדיקצה נותנים לו לסרוק

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 22:18

הקליפרס מסוגלים לשים חמישיה שניה על הפרקט בלי פותחים ועדיין נשארים במשחק.
הלייקרס חייבים את לברון או דייויס על המגרש כל הזמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החמישייה השנייה של הקליפרס סה קבוצת פלייאוף במזרח

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 22:25

יותר טובים ממקומות 7-8

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:19

מה עם ד"ר רזי? בבידוד קורונה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חשבתי אתה גם בבידוד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:23

לא רחוק מהאמת

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
8 במרץ 2020 22:19

רג'י ג'קסון משחק כאילו הוא עדיין בדטרויט

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:20

הקליפס משחקים חרא ומובילים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לשיקצה יש שרשרת חמסה על הצוואר? Omg ירון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שום עבירה של גורגי על השיקצה. הדביקו 2 שריקות אוויר לגורג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דאבל טים לא עובד….הנה דאבל טים ראשון על לברון איב כדור ישר…. וגורגי היום לא בא במוד נער חיבוקים של השיקצה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:26

פלייאוף פול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלייאוף פול זה נער החיבוקים של לברון. זה עונה סדירה פול..

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 22:27

ואוו קוואי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח קאוויייי הדאיר לשיקצה אבק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח בברלי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורגגגג

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 22:30

הלייקרס יבינו עכשיו אולי את מה שמיאמי יבינו בפלייאוף .
להסתמך על קרוסו למיניהם שחקנים צעירים וחסרי נסיון שיעשו נקודות במשחקים מהסוג הזה לא יעבוד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:30

וואי איזה זריקות עונשין מייבשות פיתח השיקצה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
8 במרץ 2020 22:30

הקליפרס כבר כמה התקפות הולכים על מי שלברון שומר (קוואי או פול)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:33

מגן כמו תמרור עצור, רק עם סימון של שתי ידיים.
צריך להגיע לעצירה מלאה ואז לחלוף על פניו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ככה מעייפים אותו לתקוף אותו להםעיל לחץ דאבל טים יגמור אותו אני מניח שהם שומרים לפלייאוף ולא יתנו לו לזרוק שלשות כאלו חופשיות שם.

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
8 במרץ 2020 22:31

פלייאוף ג'ורג' מנגב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:31

מס' 2 שכח כבר את כל מה שלמד אצל פופ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שכח מזמן לכן ברח לא רוצה מואשן אופנס…

yossi
yossi
8 במרץ 2020 22:32

לא ברור לי למה עד עכשיו מרקיף מוריס קיבל רק 3 דקות
חסר ללייקרס קשיחות
דוויט האורד זה ההפך מקשיחות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורגי בא במוד היום

רותם אלרן
Editor
8 במרץ 2020 22:33

קארוסו עושה הגנה מעולה, בלי צחוק

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 22:33

משחקים 4 על 5 בהתקפה כשהוא על המגרש

לא עובד בפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:33

הוא גאון כדורסל

yossi
yossi
8 במרץ 2020 22:33

לא ברור למה דוויט האוורד מקבל דקות בלייקרס
הוא מתאים למשחקים נגד דרג 3 ו4

yossi
yossi
8 במרץ 2020 22:33

הלייקרס צריכים לשחק בגבוהים עם אנטוני דיוויס ומרקיף מוריס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yossi

צודק דוויט מיותר

yossi
yossi
8 במרץ 2020 22:35

קארוסו לא מתאים לNBA

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:36
Reply to  yossi

קרוסו צריך לשחק רכז. הוא מבוזבז ככה ולא ממקסם את יכולותיו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך קארוסו טוב לשחק נגב הניקס הוא לא בנוי לרמות האלו בפלייאןף

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:48

הוא בנוי להכל

רותם אלרן
Editor
8 במרץ 2020 22:58

אני רציני עכשיו, הבחור נדבק מדהים בהגנה, הקשה גם על קוואי וג'ורג'. כלי מעולה בצד הזה

yossi
yossi
8 במרץ 2020 22:35

לא ברור לי למה במשחקים כאלה דוויטהאורד ואלכס קארוסו מקבלים דקות בלייקרס

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 22:35

מאז שקרוסו על המגרש הקליפרס בורחים כי הלייקרס משחקים 4 על 5 בהתקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מבין בהרכב כזה למה אין דאבל טים על דיוויס שלברטן נח אף אחד שם לא יודע להקפיץ כדור

yossi
yossi
8 במרץ 2020 22:36

משהו בהנהלה של הלייקרס דפוק
אשכרה החתימו את דני גרין על חוזה של 30 מיליון לשנתיים (15 מיליון לעונה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yossi

הוא שווה את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צעקות mvpלאדם לא בריא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס מגן אדיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו תביאו דאבל טים על דיוויס היחיד שיכול לקלוע בלייקרס מה אתם נותנים לו לנגב את זובאץ המסכן

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
8 במרץ 2020 22:42

שוב התחלנו עם הדאבל טים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שומרים לפלייאוף בהרכב שדיוויס היחיד דיכול לקלוע שמסביב זה גרין קרוסומומאקיף זה מתבקש וזועק

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
8 במרץ 2020 22:45

אם בא לך לקבל שלשה חופשית אז כן. חוצמזה שאיך תשמור עליו כפול כשהוא בלי הכדור? הם כן באים לעזור, רק עושים את זה בשכל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אף אחד לא בא לעזור עליו 3 סלים קלים על זובאץ בדקות בלי לברון…. ממי יחטפו שלשה בדיוק הם 2 מ14….ולוקח את ההימור הזה בכל יום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

משאירים את לברוןמהאילו הוא רוקי על ה3

חגי "התותח" ניסני
Editor
8 במרץ 2020 22:42

לא זוכר ששמעתי משהו אחד חכם ממרק ג'קסון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנד דאון מן דאון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס מפלצת מחזיק את הלייקאס לבד הגנה והתקפה ויש פה רפי הבנה שמזלזלים בו

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 22:45

אתה מזלזל בו, כל הזמן אתה אומר שהוא פחדן ורך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני ממעריציו ומעצבן אותי שהוא טוחן פנימה ובורח לשלשות הוא יכול להיות יותר טוב. צריך להוציא לו את הגוק של מס 4 מהראש…

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 22:44

שריקה נכונה
אופנסיב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראיתם שלייקרס עשו דאבל טים על קאווי ולו ומנעו סלים…כל הכבוד לווגל

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 22:46

התקפה קודמת הם עשו דאבל טים וקיבלו בגלל זה דאנק קל של הארל, לפעמים זה עובד ולפעמים זה לא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו ברור שלפעמים חוטפים סל…
אגב הקליפרס בהרכבם המלא יענישו לרוב על דאבל טים קאווי גואג לו מוריס כולם קלעים.
זה לא מה שיש ללייקרס…
בהרכב שלברון על הספסל ודיוויס מדחק או להיפך רק דאבל טים ולהוציא להם כדור מהיד.
תן חגרין בראדלי רונדו לקלוע להקפיץ ליזום….לוקח את זה בכל יום

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
8 במרץ 2020 22:47

הפלואטר שלו עשה היה אחרי דאבל טים? בקושי שחקן אחד שמר אליו. בשניה ששניים קפצו על ג'ורג' זה נגמר בדאנק קל של מונרזל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:46

מדהים שלא שרקו לגרוגרת של הארל עבירה על המרפק של השיקצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חכה יש עוד מחצית הנשק במערכה הראשונה…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 22:46

זו סיבה לפתוח בקבוק יין

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
8 במרץ 2020 22:50

כמו שיש שחקני הופס צריך להיות גם מהלכי הופס ובראשם הדאבל טים

חגי "התותח" ניסני
Editor
8 במרץ 2020 22:52

מה הבעיה? תביא דאבל טים על לברון ועוד דאבל טים על דיוויס, ואפילו נשאר לך שחקן שלם לכסות את השאר – זו הגנה שתקרה מעתה והלאה שמעון-זון, והיא הולכת לשנות את הליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח תקרא אחכ תגיב. שלברון על הספסל אז מביאים על גיוויס שדיוויס על הספסל מביאים על לברון.
שלברון עם דיוויס והוא מתחמם מביאים על לברון ברור החגי זון?
השמירה על לברון מביכה נותנים לו שלשות חופשיות כמו איזה רוקי יכל לסיים עם 30 בחצי. זה לא ההגנה שהוא יפגוש מהם הפלייאוף…או כך אני מקווה….אחרת שישאלו את סטיב קר מה יכול לקרות…

חגי "התותח" ניסני
Editor
8 במרץ 2020 22:56

מה שאני לא מבין זה למה לא לשמור בשמעון-זון? שחקן קליפרס אחד עם חותמת אנקונדה יכול בכיף לכסות שלושה נגרים באשר הם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתי תגיד טעיתי חטאתי פשעתי לא הספיק לך כבר מלא משחקים…ברט בראון לא הספיק לך?

חגי "התותח" ניסני
Editor
8 במרץ 2020 23:13

הבעיה היא שאתה אשכרה חושב שזה ששיחק לך קלף כששיחקת בתיכון זה תופס גם לליגה הכי מושקעת אי פעם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מדהים שעל לברון לא עושים ממש מפליא. היום הביאו עליו רק אחד כזה ישר איבד כדור..ממה כותם מפחדים? הארדן למשל מקבל כל משחק דאבל טים….למה לברון לא? זה מה שאני דואל.
מייקל שקיבל דאבל טים קשיחות ומכות בשנות ה80 נוגב. בשנות ה90 כולם התרפסו בפניו בלי דאבל טים בלי כלום 6 טבעות…לך תבין

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 22:58

מה שאתה מתכוון זה שבשנות השמונים כשלמייקל הייתה חרא של קבוצה ומאמן אידיוט הוא נוגב.
ובשעות התשעים כשהייתה לו קבוצה מצוינת ופיל ג'קסון הוא ניצח?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא. נכון היה לו פח בשנות ה80 אבל בשנות ה90 היריבות היו פח ההגנות עליו היו יותר מביכות מאשר על השיקצה וכולם התרפסו בפניו.

צ'יקו
Admin
8 במרץ 2020 22:57

שיקגו מלאי כישרון שרק מחכה להתפוצץ. וויט נותן משחקים טובים, שאקיל הריסון שומר מעולה ומעלה אנרגיה, מרקנן רק מחכה לתיפקוד נכון וונדל מעולה כסנטר

חגי "התותח" ניסני
Editor
8 במרץ 2020 23:00

על מה יש לאחים מוריס לדבר בזמן החימום? אתם פקינג גרים ביחד כמה אפשר עוד לזיין תמוח אחד לשני?

אור
אור
8 במרץ 2020 23:03

לא היה להם זמן לברר אם האח השני שטף את הכלים של הבוקר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂 אולי אמרו בוא נחליף גופיות נראה אם ישימו לב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה קליפרס לא לשבוק לנגב את המן הרשע הפועל ים כבר ניגבו אסור גם לייקרס שלא יהיה ערב חלש לכוחותינו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח דיוויס החליק ושרקו עבירה למוריס 😂😂😂😂

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 23:10

ועכשיו דיוויס זז הצידה ונתנו לו תוקף ומייד עשו פייבק בצד השני

אור
אור
8 במרץ 2020 23:08

זה נראה שהקליפרס בשיא הכוח וההתלהבות והלייקרס אדישים ובכל זאת היתרון שלנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

הלייקרס נראה לי מקיזים דם השיקצה צריך מכונת הנשמה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נוט הלטי התאהב בשלשה באג בתוכנה זרוק מהחצי מרחק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 23:13

איזה טמטום זה

רותם אלרן
Editor
8 במרץ 2020 23:09

פעם הייתה לגרין קליעה. מה קרה לה? מי יודע

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 23:12

מה שקרה בפלייאוף שעבר נגד פילי ומילווקי , הוא לא מסוגל כבר בגילו לקלוע נגד הגנות חזקות בפלייאוף

רותם אלרן
Editor
8 במרץ 2020 23:13

בכל אופן, זה היה ציטוט ממשפחת שווץ
😆

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 23:13

"פעם" = 2014

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כדורסל ללא מגע מסכן גרין

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 23:11

איך מס' 2 הפך מהבייבי לשיקצה.
פול מייקאובר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח תמיד היה לכן ברח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זןבאץ לא מתאים לרמות האלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס מפלץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה 5 צעדים של מוריס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס מנגב לברון מחובר לבלון החמצן זה הזמן לדאבל טים ולהוציא לדיוויס כדור מהיד

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
8 במרץ 2020 23:15

השלשה של בראדל הייתה בגלל שג'ורג' עזר בשמירה על דייויס (דאבל טים)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה עזר ? שמר על דיוויס באחד על אחד…ולא מבין מה אתה בא להגיד חחח לתת לכוכב לחגוג או לשים את הכדור אצל בראדלי גרין רונדו קארוסו?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
8 במרץ 2020 23:18

כשזה שלשה חופשית אז התשובה לא ברורה בכלל. תלוי איפה הכוכב ומי שומר עליו

רותם אלרן
Editor
8 במרץ 2020 23:16

צריכים לתת דקות לקארוסו ושישמור על ג'ורג'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂😂😂

רותם אלרן
Editor
8 במרץ 2020 23:17

זאת לא הייתה בדיחה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורג לא בהכרה

מנחם לס
Admin
8 במרץ 2020 23:16

,אברי בראדלי הפך למגן מצויין

רותם אלרן
Editor
8 במרץ 2020 23:17
Reply to  מנחם לס

מאז ומעולם היה אחד המטובים בליגה

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 23:16

יורדים פה הרבה על פול ג'ורג'
הוא הגיע היום כל הדרך מפאלמדייל לשחק בסטייפלס סנטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חובת ההוכחה עליו יש עוד רבע אחרון אל תשכח…

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
8 במרץ 2020 23:19

ג'ורג' מנגב,
הלייקרס לוחצים על הכדור, הקליפרס לא. בהתקפות האחרונות לחצו את קאוואי – פעם אחת עבר בקלות את ג'יימס והטביע. אז מה? מיד אחר כך עבר שוב את ג'יימס, היה בלאגן וזובאץ' החטיא. בפעם השלישית היה שוב בלאגן ורג'י ג'קסון ניגף. לחץ על הכדור – דברים טובים קורים. את לברון לא לוחצים. קונספירציה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס מפלצ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בראדלי חם היום תפס משחק

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
8 במרץ 2020 23:21

לקליפרס אין תרגיל אחד בהתקפה, רק אופן, וזה עובד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיש לך קאווי גורג לו זה מה שצריך מה יעשו מואשן אופנס?
איזה תרגיל יש לליקרס? לברון מקבל חודר זורק מוסר לדיוויס או מוציא ל3?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון כל היום על שופט….גם עם הבלון חמצן

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 23:23

לא מבין מה הקליפרס עושים
בשביל מה הם עוזרים על רונדו ומשאירים קלעים חופשיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂 לא מאמין שדברים כאלו יקרו בפלייאוף. הם גם השאירו את לברון כמו רוקי לזרוק מה3
דיוויס ענק מנגב לבד

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
8 במרץ 2020 23:24

כאילו הוא קרא את התגובה שלך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בסוף יגידו לברון ניצח חחח לברון לברון שדיוויס מנגב לבד את הקליפרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנתוני דיוויס חברים הגנה והתקפה של איש אחד

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
8 במרץ 2020 23:26

לגמרי

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
8 במרץ 2020 23:26

שתי הקבוצות לא היו מדגדגות את ג"ס של סטף ודוראנט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היו מדגדגות הם היו רכים כמו חמאה. מה שכן הם היו צולפים מהחצי

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
8 במרץ 2020 23:40

חחח… היו מקבלים מהם גשם, מבול. בשתי הקבוצות יחד יש קלעי וחצי מהשלוש; ב-ג"ס היו שלושה הכי טובים בעולם

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 23:27

רג'י ג'קסון לא מסוגל לשמור על עמוד כי רונדו זז בערך כמו מהירות של עמוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ערב רע היום גם מכבי וגםמקליפרס מפסידים לשיקצה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
8 במרץ 2020 23:31

קארמה על הקורונה שהם הביאו מספרד

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
8 במרץ 2020 23:29

עבירה מטופשת של דייויס

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
8 במרץ 2020 23:29

ודאבל טים מטופש של הלייקרס על לו

מנחם לס
Admin
8 במרץ 2020 23:30

AD הפך לבכיין גדול אפילו מלברון

צ'יקו
Admin
8 במרץ 2020 23:30
Reply to  מנחם לס

התלמיד עולה על רבו

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 23:31

דיוויס החזיק את הלייקרס ברבע הזה

דקסטר
דקסטר
8 במרץ 2020 23:34

לא זוכר כבר מתי קוזמה היה עם יותר מ 25% מהשלוש.
געגועים ללונזו!
יאללה איך הימרו על הסוס הלא נכון מבין כל ה 4
אבל הכי מטריד אותי האופי שלו. מסתמן כילד חרא.

רותם אלרן
Editor
8 במרץ 2020 23:37
Reply to  דקסטר

כל שחקן צעיר בלייקרס (חוץ מקארוסו הנהדר!) פחות טוב מבכל מקום אחר, עיין ערך זובאץ, תומאס ברייאנט, לונזו ואינגרם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו בחייאת תביאו שומר על לברון הוא לא רוקי שנה ראשונה. נראה לי שאפשר להכריז שתם הטקס. נראה שזה הולך למן הרשע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוק אם אתה רוצה שהמשחק לא יגמר עכשיו תכניס כבר קאווי וגורג

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 23:37

לו וויליאמס לא מתפקד היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תם הטקס דוק נרדם על הספסל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 במרץ 2020 23:39

לא לקליפרס הזו פיללנו.
שום זכר לקבוצה הכייפית של עונה שעברה.

רותם אלרן
Editor
8 במרץ 2020 23:43

איבדו את גאלינארי שהיה חתיכה חשובה מאוד. רואים את ההשפעה שלו ב-OKC

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניסני השיקצה מנגב אתה מבסוט?? גם הפועל ניצחו נראה לי אחלה ערב בשבילך

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
8 במרץ 2020 23:42

גם דיבאלה חוגג מול אינטר, רק ריאל מפשלים מול בטיס. מזכירים את יוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מונטז מנגר מהקו רצח

itaip
itaip
8 במרץ 2020 23:45

קוואי לאונרד הוא אולי הסופרסטאר הכי משעמם בתולדות הליגה. אני יודע שהוא שחקן ענק אבל אני לא מוצא שום עניין במשחק שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  itaip

כמו לברון ויאניס כדורי שינה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נותנים ללברון לזרוק כאילו הוא רוקי או סימונס מביך

רותם אלרן
Editor
8 במרץ 2020 23:46

כולם מריעים באולם כי מונטרז קלע עונשין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי נגע בלברון? חחח 3 שחקנים פותחים לו נתיב לסל

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
8 במרץ 2020 23:48

חחח… שמעון – זה אנקונדה? זה תולעת משי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לילי כריות מקווה בשבילם שלא זו ההגנה המתוכננת על השיקצה בפלייאוף…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה אמיגוס זזתי לישון תם הטקס קאווי נחנק מול השיקצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לייקרס יקחו אליפות בקלות 100 אחוז הרשע צדק

רותם אלרן
Editor
8 במרץ 2020 23:52

אתה לא ישן?

שחר אלוני
שחר אלוני
8 במרץ 2020 23:52

הלייקרס מוצאים פתרונות הגנתיים מסתבר שקוזמה יכול להיות חלק אקטיבי בהגנה קבוצתית. מרקיף סוגר שחקן בכיר ולברון ממציא עצמו מחדש בתור שומר אישי על קוואי.
מפתיע שהלייקרס נראים ככה אחרי משחק מתיש עם הבאקס לפני יום וחצי

רותם אלרן
Editor
8 במרץ 2020 23:53

הסייבורג תיכנת עצמו מחדש

מנחם לס
Admin
8 במרץ 2020 23:54

tאף אחד לא מסוגל לעצור את לברון היום. הוא עושה צחוק מקוואי. עצוב לראות

והיום הקליפרס פשוט לא פוגעים.
ראז'ון רונדו – כוכב גדול הערב

מנחם לס
Admin
8 במרץ 2020 23:56

כל שריקה נגד הלייקרס, כל החמישייה מתחילה לבכות לשופטים במקהלה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במרץ 2020 0:03
Reply to  מנחם לס

עובדים על זה באימונים

מנחם לס
Admin
8 במרץ 2020 23:57

לא היה פאול תוקף של ג'ורג'

erez
erez
8 במרץ 2020 23:58
Reply to  מנחם לס

ולמה אתה לא אומר כלום על הפצצה שקוואי נתן ללברון על כל היד עם 0 נגיעה בכדור בהתקפה לפני ולא נשרק?

רותם אלרן
Editor
8 במרץ 2020 23:57

קוויאר לנארד

trusttheprocess
trusttheprocess
8 במרץ 2020 23:58

קוואי מתחמם
המשחק לא גמור

רותם אלרן
Editor
8 במרץ 2020 23:59

זה לא לילה שבו אתה משאיר את בראדלי פתוח לשלוש

trusttheprocess
trusttheprocess
9 במרץ 2020 0:01

שישאירו אותו חופשי בלילה
3 בצהריים פה

erez
erez
9 במרץ 2020 0:01

אז לא הבנתי
אז כן להביא דאבל על לברון או לא להביא?
רק לא השומר של בראדלי?
שומר אחר כן?
אני קצת מבולבל.

רותם אלרן
Editor
9 במרץ 2020 0:02
Reply to  erez

בראדלי מאוד חם היום, 24 נקודות עם יד חמה משלוש.

erez
erez
9 במרץ 2020 0:05

לא חם
רותח
אבל אני רק מלגלג על הערות הדאבל טים על לברון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  erez

איזה דאבל טים היה על לברון תוכל להראות לי? היה אחד עליו בכל המשחק והוא איבד כדור…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  erez

איפה ראית דאבל טים על לברון? 😂😂😂
דיוויס סגר את המשחק וכל הקרדיט ללברון חחח התאגיד במלוא עוצמתו.

מנחם לס
Admin
9 במרץ 2020 0:04

לקליפרס אין מי שיקלע שלשה

רותם אלרן
Editor
9 במרץ 2020 0:05
Reply to  מנחם לס

אבל חצי מרחק כן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במרץ 2020 0:06

קליפרס נראים נורא בהתקפה. דוק המאמן האוברייטד בהיסטוריה?

רותם אלרן
Editor
9 במרץ 2020 0:07

עושים עכשיו ריוויו לפאול

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
9 במרץ 2020 0:07

כשלברון נותן את הגוף ועומד לצ'ארג' ככה – זה מסר לחברים שלו – לא מחפפים בהגנה. הוא חד השנה

רותם אלרן
Editor
9 במרץ 2020 0:09

+77

erez
erez
9 במרץ 2020 0:08

איזה שופטים הזיה.
איפה הבכיינים על שיפוט מוטה ללברון.
איזו בושה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במרץ 2020 0:08

בקבוק יין שני נפתח

erez
erez
9 במרץ 2020 0:09

קוואי מפוצץ לו את היד
עכשיו עבירת תוקף ברורה
איםה הבכיינים??

trusttheprocess
trusttheprocess
9 במרץ 2020 0:12
Reply to  erez

היד זה חלק מהכדור , מכה בזרוע זה פאול
מכה ביד זה לא פאול

erez
erez
9 במרץ 2020 0:18

מכה על כל היד עם 0 נגיעה בכדור זה לא פאול?
וואללא ?
לא נראה לי……

trusttheprocess
trusttheprocess
9 במרץ 2020 4:11
Reply to  erez

זה נתון לשיקול דעת של השופטים אבל זה מה שרשום בחוקי ה NBA

The hand is considered “Part of the ball” when it is in contact with the ball. It is not a foul if a defensive player makes normal contact with a players hand when it is in contact with the ball. In the NBA hitting the hand of an offensive player while it is in contact with the ball is legal.

רותם אלרן
Editor
9 במרץ 2020 0:09

ואוו, רק עכשיו אני קולט כמה מוריס היה נורא היום

רותם אלרן
Editor
9 במרץ 2020 0:11

זהו, זה גמור. הלייקרס ניצחו

erez
erez
9 במרץ 2020 0:11

גם מילווקי
גם קליפרס
איזה סופש מטורף ללייקרס.
איזה מלך לברון
כזה ענק שזה פשוט מדהים
אסיסטים
סלים
נכנס לסל כמו משוגע
ענק ענק ענק

רותם אלרן
Editor
9 במרץ 2020 0:12
Reply to  erez

מסכים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  erez

סתם פח שחגג על מוריס אחרי שדיוויס הכריע את המשחק וכולם מפחדים להביא דאבל טים עליו או לחץ lol.

erez
erez
9 במרץ 2020 0:20

תמשיך להיחנק
זה בסדר
אני ושכמותי נמשיך להנות מכל רגע.
כן mvp
לא mvp
כן אליפות
לא אליפות (עדיף שכן…..)
איזה כיף שיש את המלך.
להינות ולהתרגש מכל רגע.
וכמה כיף שיש כבר כל כך הרבה שנים
כל כך הרבה רגעים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  erez

נחנק? הגזמת. אין כמו לראות אותו מפסיד. היום לא קרה יקרה בהמשך. נוראי לראות אותו משחק. הדבר היחיד שכיף לראות זה שהוא מפסיד.

The Pro
The Pro
9 במרץ 2020 0:12

MVP לברון ג'יימס הוא השחקן הכי טוב בליגה
כל רפי ההבנה יכולים עכשיו ללכת לישון

רותם אלרן
Editor
9 במרץ 2020 0:13
Reply to  The Pro

אני יכול ללכת לישון גם בלי להיות רפה הבנה?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במרץ 2020 0:18

😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Pro

רוכב על הגב של דיוויס שניצח את המשחק לבדו בהגנה ובהתקפה ברבע 3.

erez
erez
9 במרץ 2020 0:22

כן אה
איך הוא שוב סתם סטטיסט ולוקח את הקרדיט אה?
מדהים.
כל הקריירה סטטיסט ורק התקשורת והוא עצמו מנפחים את זה.
מדהים איך שכולם (כמעט…חוץ ממך ועוד כמה נחמדים פה) מטומטמים ולא מבינים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במרץ 2020 0:13

הקליפס נתנו וואחד משחק מגעיל.
שיתחילו לעבוד על תרגילים וחיבור חברתי.
לרובוט המחורבן צריך להוריד עדכונים.

רותם אלרן
Editor
9 במרץ 2020 0:14

כל הזמן נתקע, מלא לאגים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס ניצח את המשחק לבד יצר את כל הפער ולברון מוצג כמנצח הגדול חח. אשך ראית את קוזמה איך שם לו כתר? 😂😂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במרץ 2020 0:18

הקאתי קצת בפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יודע למי צריך לפנות כדי להישאר באל איי😂😂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במרץ 2020 0:17

הכוכבים צריכים לשחק עבור שחקני המשנה ולא להיפך.
רובוט וג'ורג' הופכים את בברלי, זובאק, שאמט והשאר לנוכחים נפקדים.
הם צריכים לגרום להם לפרוח עם הגרוויטציה.
הרבה מזה על הדוק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה לא בגלל זה השמירה על לברון הייתה מביכה והם גם לא לקחו מלא ריב אחרי החטאות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במרץ 2020 0:23

משחק ההתקפה היה ביזיוני

אור
אור
9 במרץ 2020 0:21

דייויס עם הצגה בשני צדדי המגרש, ולברון זה לברון סוגר משחקים כאלה מתוך שינה

erez
erez
9 במרץ 2020 0:23
Reply to  אור

תגיד
אתה לא חושב שהיה יותר טוב אם לא היה דיוויס והיו רק הלונזואים והאינגרמים?
כמה חכמים יש פה באתר זה לא ייאמן.
איזה כיף שהם נחנקים מהקיא של עצמם.
🤣🤣🤣

אור
אור
9 במרץ 2020 0:29
Reply to  erez

חחח לי היה ברור שלשלוח אוסף של בינוניים שירצו חוזה מנופח על סופרסטאר זה בערך העסקה הכי טובה שאפשר לעשות. אני עדיין לא נותן על זה קרדיט לפלינקה ששום דבר מזה לא בזכותו

erez
erez
9 במרץ 2020 0:36
Reply to  אור

הקרדיט הוא ללברון שלחץ על זה כי הוא מבין עניין. זה הכל.
בלי לברון לוחץ זה לא קורה.
דיוייס שחקן על. תמיד היה
כל הקשקושים עליו פה מכל מיני עכברים מביני עניין , היו מגוחכים מהשנייה הראשונה אבל לך תתווכח. אין אפילו מה לנסות.

דקסטר
דקסטר
9 במרץ 2020 0:21

מרקיף מוריס מתברר כאח היותר מוצלח
ובכל מקרה הם פחות או יותר אותה רמה, כאשר מרקיף הם יותר מה שהלייקרס צריכים בכל מקרה.
שאפו בקטע הזה.
מאמין שוויטרס גם ישתלב יפה מאוד ויתן 1-2 שלשות במשחק וזה כל מה שהלייקרס זקוקים לו.
.
אם כבר דיברנו על MVP אני רוצה לראות שווגל לא מקבל את התואר

YanivK
YanivK
9 במרץ 2020 0:22

לברון היה מעולה היום ודיוויס אף יותר.
.
איך יודעים שהלייקרס מנצחים בלי להעיף מבט בתוצאה? רואים תגובות לחץ של שימון כל חצי דקה עם תירוץ אחר למה לברון בעצם משחק על הפנים אבל כולם עיוורים וחושבים שהוא אגדה

erez
erez
9 במרץ 2020 0:25
Reply to  YanivK

צריך לייצר (אולי יש) אימוגי של מישהו שנחנק מהקיא של עצמו.
איזה כיף שהם סובלים
אינשאללא ימשיכו לסבול עוד שנים רבות (כי זה פשוט אומר שאני אהנה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  erez

אתה לא מבין שאנחנו רק נהנים? השיקצה בידור בכל מצב החלק שקוזמה שם עליו כתר עשה את כל הערב

erez
erez
9 במרץ 2020 0:28

אל תהרוס לי עכשיו עם אמירה שאתה נהנה 🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  YanivK

זה תגובות צחוק איזה לחץ. נראה לך אני לחוץ מהnba ?
לך תראה שוב וידאו ותראה את ההגנה עליו לא צריך אותי בשביל זה יש לך זוג עיניים. זה נס שלא קלע 45. נתנו לו זריקות בכלל בלי שמירה כמו סימונס. תראה איזה הגנה קליפרס עשו עליו במשחק 1 של העונה ומה הם עשו היום ובגיים 2…
השאלה הנשאלת מדוע?

c webb
c webb
9 במרץ 2020 0:26
Reply to  YanivK

חחח מדוייק

שחר אלוני
שחר אלוני
9 במרץ 2020 0:23

ללייקרס יש פתרונות לקוואי
הם מהמרים על ג'ורג' והראל שיביאו אליפות או לא

לברון יכול לקחת כל אחד באחד על אחד גם בעונתו ה 17

erez
erez
9 במרץ 2020 0:27

לברון שומר על קוואי בלי יותר מדי בעיות. הוא לא קופץ על הפייק שלו (ולא של אף אחד אחר לצורך העניין) , לרב נדבק אליו והוא לא יכול כלום.
לעומת זאת לברון עשה היום בית ספר לכל מי ששמר עליו.
כל ה"לברון סטופרים" המהוללים שהביאו לקבוצה.
אכל את כולם.
גם כשהחטיא מתחת לסל זה היה כי קפצו עליו שניים ואס תמיד נשאר לייקר אחד חופשי לאסוף את הריבאונד ולהטביע אותו.
מדהים כמה שהוא מדהים.
אנקונדה עלק 🤣🤣🤣

שחר אלוני
שחר אלוני
9 במרץ 2020 0:29

שאפו לווגל (ולברון) שבנו תוך חצי עונה קבוצה מאד מתואמת משני צידי המגרש, אם כי יש עוד על מה לעבוד, למשל השילוב של קוזמה בסכימות, מרקיף בהתקפה, ועוד.
מה שכן כמעט כל שחקן בלייקרס עשה קפיצה בהגנה השנה

etayef
etayef
9 במרץ 2020 0:34

0-9, 2-5. אמא מוריס כועסת היום

צ'יקו
Admin
9 במרץ 2020 0:36
Reply to  etayef

ועוד ביום האישה. לא מחונכים

רותם אלרן
Editor
9 במרץ 2020 0:37
Reply to  etayef

שתיים מחמש זה עוד סביר איכשהו, המוריס השני היה נוראי ברמה אחרת

שחר אלוני
שחר אלוני
9 במרץ 2020 0:38
Reply to  etayef

מרקיף היה טוב בהגנה

צ'יקו
Admin
9 במרץ 2020 0:35

וואו, פיניקס חוגגים על הבאקס שנראים רע

שחר אלוני
שחר אלוני
9 במרץ 2020 0:36

לבוקר יש 20 נק ברבע הראשון מול הבאקס 47-28

רותם אלרן
Editor
9 במרץ 2020 0:39

וואו. גם צירף 4 אסיסטים

רותם אלרן
Editor
9 במרץ 2020 0:38

לילה טוב כולם, נדבר מחר
I'm out guys

c webb
c webb
9 במרץ 2020 0:40

משחק מצויין, אווירה אדירה, קהל שחי את המשחק, מה עוד אפשר לבקש!
הלוואי שנקבל שיחזור של זה גם בפלייאוף.
רשמים מהמשחק:
1. קוואי לנארד שחקן אדיר, מצויין, אבל אין לו את ההשפעה שאני מצפה משחקן טופ 3 בליגה על החברים לקבוצה מבחינה הגנתית או התקפית.
הוא שחקן הגנה מדהים, אבל הפעולות שלו הם בעיקר באחד על אחד, אין לו השפעה על שאר החברים בהגנה, כמו שיש ליאניס או דיוויס.
מבחינה התקפית, כל הנק' שלו וכל המהלכים ההתקפיים שלו מטרתם לשחרר את עצמו לזריקה, מעטים המקרים שהמהלך שלו גורם לשחקן מהקבוצה להיות פנוי ולקבל כדור.

2. מוריס של הלייקרס הרבה יותר משמעותי מאשר מוריס של הקליפרס. משום מה נראה לי שהחצי שנה בניקס גרמה למרקוס לחשוב שהוא איזשהו סטאר, הוא חייב לחזור לסגנון המשחק שהיה לו בבוסטון של רול פלייר קשוח כדי שניתן יהיה להפיק ממנו תועלת לקבוצה.

3. לברון ג'יימס פשוט תאווה לעיניים. האמת הייתי סקפטי בתחילת העונה לגביו, לא האמנתי שהוא עדיין בשיאו, אבל אני שמח מאוד להודות בטעות. עוד משחק כביר שלו, כמעט בכל התקפה הוא קיבל את ההחלטה הנכונה. בעיקר בסוף המשחק שהוא פשט הרג את המשחק עם ההתקפות האיטיות והזריקות בסוף שעון. אבל הכי הפתיע אותי, זה היכולת ההגנתית שלו. עד היום לברון לא היה ידוע ככזה שמאבד אנרגיות בשמירה על הכוכב שמולו, אבל משחק שני ברציפות שהוא לוקח על עצמו את התפקיד, עושה אותו מצויין! שאפו! שלא יגמר לעולם!

טיפשווילי
טיפשווילי
9 במרץ 2020 0:40

15 שנה אני קם כל לילה לראות את השיקצה מפסיד זה ההנאה שלי בספורט חחח מה תעשו לי חח אבל יותר חשוב זה להגיד שיקצה
שיקצה שיקצה שיקצה שיקצה חחח היום עשיתי 15 שיקצה בעמוד אחד זה 15 מ-15 שיקצה חחחחח אני גאון אני הבאתי את הסטפ בק שיקצה את הפוסט אפ שיקצה ואת האנד וואן שיקצה חחח תזכרו מי אמר קודם שיקצה ממי שמעתם קודם אז אני יילך לישון מבסוט גם הערב חחחח
שיקצה !!!

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
9 במרץ 2020 2:18

משחק בלי הגנות בוושינגטון. שבאז מצדיק את התקוות של מנחם, בראדלי ביל עם 20 במחצית וושינגטון כולה עם 11 שלשות ב-50%. הבעיה הקטנה זה שהם לא יכולים לשמור על ילדים ביסודי, אז אם כל זה מיאמי יורדת ביתרון שלוש תוך כדי משחק פושר למעט דנקן דונטס ובאם אדביו

Nisimiko Kofi
Nisimiko Kofi
9 במרץ 2020 2:22

איזו יכולת עלובה של יוסטון ושל הארדן מול אורלנדו.
ווסטברוק היחיד שמשחק טוב, נראה מה יהיה בחצי השני

שחר אלוני
שחר אלוני
9 במרץ 2020 2:32

סיום מרשים לאוק' מול בוסטון, שתי קבוצות קשוחות. שרודר מנצח את המשחק עם חטיפה על קמבה

שחר אלוני
שחר אלוני
9 במרץ 2020 2:33

המשחק של פניקס היום מראה את הפוטנציאל שמחכה מהקבוצה הזו (בתקווה) בעונות הבאות.
בלי אוברה ואייטון שמים 140 נק' מול הבאקס (בלי יאניס) ולוקחים את המשחק

שחר אלוני
שחר אלוני
9 במרץ 2020 2:56

ובינתיים בברוקלין מסתבר שאטקינסון בעצמו רצה לחתוך לאחר שראה את התנהלותם של קיירי ודוראנט מחוץ למגרש

trusttheprocess
trusttheprocess
9 במרץ 2020 4:20

אז הוא לא בא לאמן את אמביד?

מנחם לס
Admin
9 במרץ 2020 5:17

משחק מצויין בסקרמנטו

zivovivo
zivovivo
9 במרץ 2020 5:25
Reply to  מנחם לס

פוקס ענק

zivovivo
zivovivo
9 במרץ 2020 5:36
Reply to  מנחם לס

הפסד מכובד אבל ממש לא עוזר למאמצי הפלייאוף של הקינגס
סיאקם ופאואל השתפרו בטירוף אני בקושי רואה את טורונטו.